Obchodné podmienky spoločnosti Pharm s.r.o.
pre kúpne zmluvy uzatvárané na diaľku prostredníctvom elektronického obchodu www.tvojahygiena.sk
Článok 1
Všeobecné ustanovenia
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej nadiaľku medzi poskytovateľom produktov a služieb, ktorým je spoločnosť Pharm s.r.o., so sídlom Javorová 6, 949 01 Nitra, IČO: 46767851, DIČ: 2023564873 zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka číslo: 32175/N (ďalej len „Prevádzkovateľ“) a Zákazníkom, ktorej predmetom je zakúpenie produktu – sortiment profesionálnej a personálnej hygieny (ďalej len „Tovar“) prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu Prevádzkovateľa.
Kontaktné údaje Prevádzkovateľa:
E-mail: pharmsro@gmail.com
Tel.: +421 903 851 401
Poštová adresa: Javorová 6, 949 01 Nitra
Číslo účtu pre bezhotovostné platby prevodom na účet:
IBAN: SK08 7500 0000 0040 3476 4760
BIC (SWIFT): CEKOSKBX
1.2 Zákazníkom je v zmysle týchto Obchodných podmienok fyzická alebo právnická osoba, ktorá uskutočnila objednávku Tovaru prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu Prevádzkovateľa za podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach.
1.3 Prevádzkovateľ zverejňuje zoznam Tovaru, ktoré ponúka Zákazníkovi a umožňuje ich Zákazníkovi objednávať neobmedzene prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu Prevádzkovateľa za predpokladu, že sa bude riadiť týmito Obchodnými podmienkami.
1.4 Na kúpne zmluvy uzavreté na diaľku prostredníctvom elektronického obchodu Prevádzkovateľa a vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) a týmito Obchodnými podmienkami upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii. Právne vzťahy výslovne neupravené v týchto Obchodných podmienkach sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a zákona 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
Článok 2
Registrácia
2.1 Zákazník môže nakupovať prostredníctvom elektronického obchodu Prevádzkovateľa len po zaregistrovaní. Zaregistrovaním zároveň získava informácie o stave vybavovania objednávok a prehľad všetkých doteraz kúpených Tovarov. Pri registrácii je Zákazník povinný vyplniť osobné údaje, ktoré od neho systém požaduje. Tieto údaje budú použité pre vnútornú potrebu elektronického obchodu Prevádzkovateľa a spoločnosť Pharm s.r.o. sa zaručuje za to, že nebudú zneužité pre iné účely.
2.2 Po registrácii bude každému Zákazníkovi priradený osobný účet, ku ktorému získa prístup po prihlásení do elektronického obchodu Prevádzkovateľa zadaním užívateľského mena a hesla. Pod týmto kontom budú vytvárané objednávky pre každého Zákazníka.
2.3 Zákazník zodpovedá za správne a úplné uvedenie všetkých povinných údajov pri registrácii, vrátane e-mailovej adresy a kontaktných a fakturačných údajov a iných, ktoré sú nevyhnutné pre vytvorenie a plnenie zmluvného vzťahu medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom.
Článok 3
Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy (Objednávka)
3.1 Zákazník si môže prostredníctvom elektronického obchodu Prevádzkovateľa objednať akýkoľvek Tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo „Pridať do košíka“.
3.2 Návrh na uzavretie kúpnej zmluvy zasiela Zákazník Prevádzkovateľovi vo forme vyplneného a odoslaného elektronického formulára na vytvorenie objednávky v časti „Pokladňa“ na internetovej stránke Prevádzkovateľa, ktorý môže pozostávať z viacerých krokov. Po vytvorení objednávky bude táto zaregistrovaná v systéme elektronického obchodu Prevádzkovateľa.
3.3 Odoslaním objednávky sa Zákazník zaväzuje prevziať predmet objednávky a zaplatiť zaň včas dohodnutú cenu. Kupujúci berie na vedomie, že odoslanie objednávky Prevádzkovateľovi sa kvalifikuje ako návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, pričom záväznou súčasťou kúpnej zmluvy sú aj tieto Obchodné podmienky.
3.4 Zákazník odoslaním objednávky Prevádzkovateľovi potvrdzuje, že Prevádzkovateľ včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovení § 3 ods. 1 Zákona č. 102/2014 Z. z. (Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku), a to nasledovne:
• 3.4.1 o hlavných vlastnostiach Tovaru v rozsahu primeranom použitému prostriedku komunikácie a Tovaru informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa a v e-mailovej správe Vybavenie objednávky,
• 3.4.2 o obchodnom mene a sídle Prevádzkovateľa informoval na príslušnej podstránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa a v Čl. 1 týchto Obchodných podmienok,
• 3.4.3 o telefónnom čísle Prevádzkovateľa a o ďalších údajoch, ktoré sú dôležité pre kontakt Zákazníka s Prevádzkovateľom, najmä adresu jeho elektronickej pošty a číslo faxu informoval na príslušnej podstránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa a v Čl. 1 týchto Obchodných podmienok,
• 3.4.4 o adrese Prevádzkovateľa, na ktorej môže Zákazník uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet informoval v Čl. 1 týchto Obchodných podmienok,
• 3.4.5 o celkovej cene Tovaru vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní alebo ak vzhľadom na povahu tovaru alebo služby nemožno cenu primerane určiť vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj o nákladoch na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky nemožno určiť vopred o skutočnosti, že Zákazník ich bude povinný uhradiť, informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa a v e-mailovej správe Potvrdenie objednávky,
• 3.4.6 o platobných podmienkach, dodacích podmienkach, o lehote, do ktorej sa Prevádzkovateľ zaväzuje dodať tovar alebo poskytnúť službu, o informácii o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov kupujúceho informoval v príslušných článkoch týchto Obchodných podmienok,
• 3.4.7 o informácii o práve Zákazníka odstúpiť od kúpnej zmluvy, o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy informoval v Čl. 5 týchto Obchodných podmienok,
• 3.4.8 formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa Čl. 5 je k dispozícii na stiahnutie na príslušnej podstránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa ako príloha týchto Obchodných podmienok,
• 3.4.9 ak Zákazník odstúpi od kúpnej zmluvy, pokiaľ sa tohto práva podľa Čl. 5 týchto Obchodných podmienok nevzdal, bude znášať náklady spojené s vrátením tovaru Prevádzkovateľovi podľa § 10 ods. 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, len v prípade, ak takéto náklady vzniknú. To neplatí, ak Prevádzkovateľ súhlasil, že ich bude znášať sám,
• 3.4.10 povinnosťou Zákazníka je uhradiť Prevádzkovateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie podľa § 10 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, ak Zákazník odstúpi od zmluvy o službách po tom, čo udelil Prevádzkovateľovi výslovný súhlas podľa § 4 ods. 6 tohto zákona,
• 3.4.11 o okolnostiach, za ktorých kupujúci stráca právo na odstúpenie od zmluvy informoval v Čl. 5 týchto Obchodných podmienok,
• 3.4.12 o poučení o zodpovednosti Prevádzkovateľa za vady tovaru alebo služby podľa ustanovenia § 622 a 623 Občianskeho zákonníka informoval v Reklamačnom poriadku, ktorý je prílohou týchto Obchodných podmienok,
• 3.4.13 o existencii a podrobnostiach záruky poskytovanej výrobcom alebo predávajúcim podľa prísnejších zásad ako ustanovuje ustanovenie § 502 Občianskeho zákonníka, ak ju výrobca alebo predávajúci poskytuje, ako aj informáciu o existencii a podmienkach pomoci a službách poskytovaných Zákazníkovi po predaji tovaru alebo poskytnutí služby, ak sa taká pomoc poskytuje, informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa a v Reklamačnom poriadku, ktorý je prílohou týchto Obchodných podmienok,
• 3.4.14 o existencii príslušných kódexov správania, ktoré sa Prevádzkovateľ zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže Zákazník s nimi oboznámiť alebo získať ich znenie informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa,
• 3.4.15 o dĺžke trvania zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na dobu určitú; ak ide o zmluvu uzavretú na dobu neurčitú alebo ak ide o zmluvu, pri ktorej sa automaticky predlžuje jej platnosť, aj informáciu o podmienkach vypovedania zmluvy informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa a v týchto Obchodných podmienkach,
• 3.4.16 o minimálnej dĺžke trvania záväzkov Prevádzkovateľa vyplývajúcich z kúpnej zmluvy, ak z kúpnej zmluvy vyplýva pre Zákazníka takýto záväzok, informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa a v týchto Obchodných podmienkach,
• 3.4.17 o povinnosti Zákazníka zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku na žiadosť Prevádzkovateľa a o podmienkach, ktoré sa na jeho poskytnutie vzťahujú, ak z kúpnej zmluvy vyplýva pre Zákazníka takýto záväzok, informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa a v týchto Obchodných podmienkach,
• 3.4.18 o funkčnosti vrátane použiteľných technických ochranných opatrení na zabezpečenie elektronického obsahu, ak je to vhodné, informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa,
• 3.4.19 o kompatibilite elektronického obsahu s hardvérom a softvérom, o ktorých Prevádzkovateľ vie alebo je rozumné očakávať, že o nich vie, ak je to vhodné, informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa.
3.5 Okamihom zobrazenia oznámenia o prijatí objednávky sa objednávka považuje za doručenú a týmto okamihom vzniká kúpna zmluva medzi Zákazníkom a Prevádzkovateľom a obe strany majú práva a povinnosti vyplývajúce z Obchodných a Reklamačných podmienok Prevádzkovateľa.
3.6 Objednávku Prevádzkovateľ záväzne potvrdí počas pracovných dní do 24 hodín e-mailom odoslaním e-mailovej správy „Potvrdenie objednávky“ na e-mailovú adresu, ktorú má Zákazník uvedenú v registračných údajoch svojho osobného účtu systému elektronického obchodu Prevádzkovateľa. Na e-mailovú adresu Zákazníka budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
3.7 Potvrdenie objednávky obsahuje alebo sú jeho súčasťou najmä údaje o názve a špecifikácii predmetu objednávky, množstvo, cenu vrátane DPH, spôsob platby, kontaktné a fakturačné údaje Zákazníka, kontaktné a platobné informácie Prevádzkovateľa a tieto Obchodné podmienky.
3.8 Všetky potvrdené objednávky sú pre obe strany záväzné.
3.9 Podľa novely zákona č. 222/2004 Z. z., o dani z pridanej hodnoty nemožno od 1.1.2013 meniť údaje v už vystavenom daňovom doklade (faktúre). Údaje v daňovom doklade (faktúra) je možné meniť len v prípade, kedy zákazník tovar ešte neprijal a nezaplatil.
Článok 4
Platobné a dodacie podmienky
4.1 Na základe potvrdenia objednávky, podľa platobných údajov uvedených v tomto potvrdení, Zákazník vykoná úhradu za predmet objednávky. Splatnosť úhrady je okamžitá (0) dní.
4.2 Zákazník môže na úhradu objednávky použiť aj niektorú z priamych platieb, ak si túto možnosť zvolil vo formulári v procese vytvorenia objednávky. Takáto platba je dostupná hneď po vytvorení objednávky. Poplatky spojené s uskutočnením platby (v prospech sprostredkovateľa platby ako tretej osoby) znáša Zákazník.
4.3 Všetky platby musia byť uskutočnené v EUR.
4.4 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien bez predchádzajúceho upozornenia. Netýka sa to objednávok, ktoré sú už potvrdené.
4.5 Zobrazenie produktu na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu je len ilustračné.
4.6 Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar Zákazníkovi najneskôr do 14 pracovných dní od uhradenia ceny uvedenej v objednávke alebo od prijatia objednávky Prevádzkovateľom, ak je zvolená úhrada dobierkou. Ak však Prevádzkovateľ nemá tovar fyzicky vo svojich skladoch (o čom bude Zákazníka informovať) a objednáva ho u dodávateľa až na základe objednávky Zákazníka, zaväzuje sa dodať tento tovar Zákazníkovi najneskôr do 21 pracovných dní od uhradenia ceny uvedenej v objednávke. Zákazník berie na vedomie, že môžu nastať okolnosti, ktoré Prevádzkovateľ nevie ovplyvniť, a pre ktoré nastane nesplniteľnosť dodania objednaného tovaru Zákazníkovi (zvyčajne okolnosti vyššej moci); v takom prípade sa uplatní postup podľa nasledujúceho odseku.
4.7 Úhradou sa rozumie moment pripísania úhrady ceny (alebo jej časti, ak sa podľa dohodnutých podmienok má podľa objednávky platiť vopred len časť ceny; ďalej len „preddavok“) na účet Prevádzkovateľa, na ktorý mala byť táto úhrada poukázaná. Ak vyššie uvedená doba dodania bude z technických dôvodov nesplniteľná, Prevádzkovateľ sa zaväzuje o tom bezodkladne informovať Zákazníka a ak nedôjde k dohode Prevádzkovateľa a Zákazníka o dodaní tovaru v náhradnej lehote, o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, Prevádzkovateľ sa zaväzuje najneskôr do 15 dní od oznámenia nesplniteľnosti doby dodania Zákazníkovi vrátiť cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri platbe ceny objednávky, pokiaľ sa Prevádzkovateľ a Zákazník nedohodnú inak.
4.8 Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodať tovar Zákazníkovi na adresu v Slovenskej republike, ktorú zákazník uvedie v objednávke ako miesto doručenia.
4.9 Ak si Zákazník vyberie ako spôsob dopravy osobný odber v prevádzke Prevádzkovateľa, bude tento možný len v prípade fyzickej dostupnosti objednaného tovaru v prevádzke Prevádzkovateľa. V prípade jeho nedostupnosti bude so Zákazníkom dohodnutý alternatívny postup; pokiaľ s návrhom tohto postupu Zákazník nebude súhlasiť a zmluvné strany sa nedohodnú inak, Zákazník má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť; Prevádzkovateľ mu v takom prípade vráti zaplatenú cenu (preddavok) v celom rozsahu do 14 dní od nadobudnutia účinnosti odstúpenia, a to na účet Zákazníka alebo jeho adresu.
4.10 Zákazníkovi bude vystavená faktúra do 15 dní odo dňa dodania predmetu objednávky. Faktúra je zasielaná po jej vygenerovaní elektronicky na e-mailovú adresu Zákazníka uvedenú v objednávke.
4.11 Faktúra obsahuje všetky náležitosti daňového dokladu a zároveň slúži aj ako dodací list.
Článok 5
Odstúpenie od zmluvy
(platí iba pri nákupe cez elektronický obchod Prevádzkovateľa zákazníkom, ktorý sa považuje za spotrebiteľa)
5.1 V zmysle ustanovení § 7 zákona č. 102/2014 Z. z. má Zákazník právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku aj bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia Tovaru s výnimkami uvedenými v ods. 6 tohto ustanovenia zákona.
5.2 Ak sa Prevádzkovateľ a Zákazník nedohodnú inak, Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
• 5.2.1 poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
• 5.2.2 predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
• 5.2.3 predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
• 5.2.4 predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
• 5.2.5 predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
• 5.2.6 predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
• 5.2.7 predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
• 5.2.8 vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
• 5.2.9 predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
• 5.2.10 predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
• 5.2.11 poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
• 5.2.12 poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
5.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v prípade, že cena uvedená v potvrdení objednávky nebola v plnej výške uhradená do 14 kalendárnych dní od vystavenia potvrdenia jednostranne odstúpiť od zmluvy.
5.4 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť, ak nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote či za podmienok objednávky, ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho cena účtovaná zo strany dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Prevádzkovateľ bude bezodkladne kontaktovať Zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Zákazník už cenu z objednávky (zálohovej faktúry) alebo jej časť zaplatil a nedôjde k dohode Prevádzkovateľa a Zákazníka o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene ani o inom náhradnom plnení, Prevádzkovateľ sa zaväzuje vrátiť Zákazníkovi do 14 dní na jeho účet alebo adresu cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok.
5.5 Ak sa Zákazník rozhodne uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok, je potrebné dodržať nižšie uvedené podmienky:
• 5.5.1 zaslať odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy zaslaného na poštovú adresu Prevádzkovateľa alebo e-mailom na adresu info@tvojahygiena.sk,
• 5.5.2 ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy,
• 5.5.3 odstúpenie musí obsahovať nasledovné údaje: názov, príp. špecifikáciu predmetu zmluvy, číslo objednávky, dátum objednania, meno a priezvisko Zákazníka, adresu Zákazníka, podpis Zákazníka, číslo účtu pre vrátenie prijatých platieb a dátum odstúpenia,
• 5.5.4 odoslať odstúpenie od zmluvy najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie.
Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok, vráti Prevádzkovateľ peniaze za predmet objednávky prevodom na účet Zákazníka, a to najneskôr do 14 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona.
5.6 Ak Zákazník odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej Zákazník odstúpil.
Článok 6
Ochrana osobných údajov
6.1 V súvislosti so zavedením novej legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov - Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu Prevádzkovateľa s GDPR ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky), všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov nájdu Zákazníci na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Článok 7
Záverečné ustanovenia
7.1 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa.
7.2 Prevádzkovateľ a Zákazník sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty (e-mail) a internetovej siete (www), ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. V zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov § 75 ods. 6 zákazník týmto akceptuje prijatie faktúry výhradne v elektronickej forme od Prevádzkovateľa.
7.3 Tieto Obchodné podmienky sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu Prevádzkovateľa a zároveň dodané ako príloha e-mailovej správy Potvrdenie objednávky.
7.4 Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči Zákazníkovi odoslaním elektronickej objednávky Zákazníkom.
7.5 Odoslaním objednávky prostredníctvom elektronického obchodu Prevádzkovateľa Zákazník vyjadruje, že si Obchodné podmienky prečítal v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam a súhlasí s nimi. Zároveň berie na vedomie a súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov, t. j. údajov nevyhnutných na plnenie zmluvy, podľa Článku 6 týchto Obchodných podmienok.
V Nitre dňa 5.3.2025.