SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV (GDPR)
Prevádzkovateľa elektronického obchodu
www.tvojahygiena.sk
1. Pri spracovaní osobných údajov dotknutých osôb postupuje Prevádzkovateľ v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „Nariadenie GDPR“) a ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZOOÚ“).
2. Pre účel registrácie a prístupu do zákazníckeho účtu internetového obchodu je Zákazník povinný zadať svoju e-mailovú adresu a heslo, pričom Prevádzkovateľ heslo Zákazníka nepozná. Heslo sa prenáša a uchováva v šifrovanej podobe.
3. V prípade, že je Zákazník fyzickou osobou, Prevádzkovateľ spracúva jeho osobné údaje v rozsahu: meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska vrátane PSČ, e-mailová adresa, prípadne číslo telefónu.
4. V prípade, že je Zákazník právnickou osobou alebo živnostníkom, Prevádzkovateľ spracúva jeho údaje v rozsahu: meno a priezvisko osoby konajúcej za právnickú osobu, obchodné meno, adresa sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, IČ DPH, e-mailová adresa, prípadne číslo telefónu.
5. V prípade, ak Prevádzkovateľ spracúva aj iné osobné údaje Zákazníka, spracúva ich výlučne v rozsahu nevyhnutnom na splnenie povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a len po nevyhnutne potrebný čas.
6. Zákazník poskytuje osobné údaje Prevádzkovateľovi dobrovoľne za účelom splnenia jeho povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a ďalšej komunikácie s ním. Poskytnutie osobných údajov v tu uvedenom rozsahu Zákazníkom (dotknutou osobou) je podmienkou uzavretia zmluvy. Neposkytnutím osobných údajov môže byť znemožnené plnenie Zákazníkovi (dotknutej osoby) Prevádzkovateľom v zmysle zmluvy. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje pre účely plnenia zmluvy počas doby trvania zmluvného vzťahu medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom a nevyhnutný čas po jeho skončení (napr. záručná doba na dodaný tovar).
7. Prevádzkovateľ prehlasuje, že všetky údaje získané od Zákazníka užíva Poskytovateľ výhradne pre vnútornú potrebu a neposkytuje ich tretím osobám, okrem prípadov uvedených v bode 13. Osobné údaje Zákazníkov sú plne zabezpečené proti zneužitiu, dáta sú uchovávané na zálohovaných serveroch v majetku Prevádzkovateľa, ktoré nie sú zdieľané s aplikáciami tretích osôb.
8. Účelom spracúvania týchto osobných údajov je vystavenie daňového dokladu, vedenie účtovníctva, predzmluvné vzťahy, identifikácia Zákazníka, potvrdenie objednávky, a to telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty, doručenie Tovaru a vybavovanie reklamácií alebo iných požiadaviek Zákazníka, vedenie a správa Zákazníckeho účtu pre sprístupnenie funkcií elektronického obchodu.
9. Právnym základom spracúvania osobných údajov je:
• 9.1 v prípade nákupu tovaru prostredníctvom e‑shopu, dodania tovaru zákazníkovi a riešenia poistných udalostí článok 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia GDPR,
• 9.2 v prípade vybavovania reklamácií článok 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia GDPR.
10. Spracúvanie osobných údajov Prevádzkovateľom je
• 10.1 v prípade nákupu tovaru prostredníctvom e‑shopu, dodania tovaru zákazníkovi a riešenia poistných udalostí nevyhnutné na plnenie zmluvy o kúpe tovaru,
• 10.2 v prípade vybavovania reklamácií na účely plnenia zákonnej povinnosti Prevádzkovateľa.
11. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje dotknutých osôb na základe súhlasu výslovne udeleného dotknutou osobou. Zákazník udeľuje Prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu nevyhnutne potrebnú na dosiahnutie účelu spracúvania osobných údajov. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje spracúvané na základe súhlasu dotknutej osoby do jeho odvolania, alebo po dobu potrebnú pre prevádzku elektronického obchodu Prevádzkovateľa. Zákazník má právo súhlas so spracúvaním osobných údajov kedykoľvek odvolať. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania na základe súhlasu pred jeho odvolaním. Odvolanie súhlasu môže spôsobiť, že Prevádzkovateľ nebude schopný ďalej poskytovať plnenie v zmysle uzatvorenej zmluvy, čo Zákazník berie na vedomie.
12. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že v súlade s ustanoveniami ZOOÚ bude osobné údaje získavať výlučne na účel uvedený v bode 8 a zabezpečí, aby sa osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené. Poskytovateľ ďalej vyhlasuje, že v súlade s ustanoveniami ZOOÚ bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje ZOOÚ ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.
13. Príjemcami osobných údajov sú nasledovné osoby:
• 13.1 Pharm s.r.o. ako sprostredkovateľ,
• 13.2 kuriérska alebo prepravná spoločnosť, ktorá zabezpečuje dodávku Tovaru Zákazníkovi, ako ďalší prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ,
• 13.3 servisní partneri, dodávatelia, poisťovne, externé právne zastúpenie, iné orgány v spotrebiteľskom konaní, prepravné spoločnosti v súvislosti s vybavovaním reklamácií a poistných udalostí ako prevádzkovatelia alebo sprostredkovatelia,
• 13.4 orgány finančnej správy, daňoví poradcovia a audítori ako prevádzkovatelia alebo sprostredkovatelia, ak je to nevyhnutné na splnenie zákonnej povinnosti Prevádzkovateľa.
14. Prevádzkovateľ používa na svojej webovej stránke súbory cookies, v prípade udelenia súhlasu Zákazníka. Súbory cookies sú malé textové súbory pozostávajúce z radu čísel a písmen, ktoré sa ukladajú na pevný disk počítača Zákazníka prostredníctvom webového prehliadača a zároveň dokážu jednoznačne identifikovať počítač a IP adresu Zákazníka. Súbory cookies môže Zákazník kontrolovať alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti je možné zistiť na stránke www.aboutcookies.org. Zákazník môže vymazať všetky súbory cookies uložené vo svojom počítači a väčšinu prehliadačov môže nastaviť tak, aby im znemožnil ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne bude musieť Zákazník pri každej návšteve webovej stránky manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať. Prevádzkovateľ využíva súbory cookies na nasledovné účely:
• 14.1 responzívnosť,
• 14.2 možnosť komunikácie prostredníctvom e-mailu,
• 14.3 identifikáciu návštevníka a jeho súhlas s používaním súborov cookies.
15. Dotknutá osoba (Zákazník) má právo a možnosť od Prevádzkovateľa:
• 15.1 požadovať informácie a potvrdenie, či sú alebo nie sú jej osobné údaje spracúvané, ak sú jej osobné údaje spracúvané, získať prístup k osobným údajom a obdržať kópiu osobných údajov, ktoré spoločnosť spracúva a informácie o stave spracúvania svojich osobných údajov v informačnom systéme Prevádzkovateľa,
• 15.2 aktualizovať svoje osobné údaje priamo v on‑line režime na web stránke internetového obchodu po prihlásení v Správe svojho účtu,
• 15.3 požiadať o likvidáciu svojich osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania, pokiaľ osobitné právne predpisy nepredpisujú inak,
• 15.4 požiadať o obmedzenie spracúvania osobných údajov,
• 15.5 kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov udelený Prevádzkovateľovi s účinkami od momentu odvolania súhlasu,
• 15.6 pri podozrení, že sa jej osobné údaje spracúvajú neoprávnene, podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov na Úrad na ochranu osobných údajov SR,
• 15.7 namietať, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie Prevádzkovateľa, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní vrátane profilovania, ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju podobne významne ovplyvňujú, ak nariadenie a/alebo zákon neustanovuje inak.
16. Žiadosti uvedené v predchádzajúcich bodoch zasiela dotknutá osoba na e‑mailovú adresu info@tvojahygiena.sk.
17. O vybavení žiadosti bude dotknutá osoba informovaná spätným e‑mailom.
18. Zákazník má možnosť upravovať svoje údaje, prevziať všetky údaje, ktoré Prevádzkovateľ spracováva alebo požiadať o vymazanie zákazníckeho účtu a jeho všetkých údajov aj v on‑line režime cez správu svojho Zákazníckeho účtu.
V Nitre dňa 5.3.2025.